Veelgestelde vragen

Waar kan ik zien welke producten ik kan aanschaffen met de waardebon?

Alle producten op www.woonwijzerwinst.nl kunt u met de waardebon aanschaffen. 

Kan ik de waardebon verschillende keren gebruiken?

Nee, de waardebon moet in één keer worden uitgegeven. Indien u niet van het volledige waardebon bedrag gebruikt maakt, vervalt het resterende bedrag.

Mijn IBAN wordt niet geaccepteerd.

Hier kunnen twee redenen voor zijn.
1. Mogelijk heeft u uw IBAN niet goed ingevuld. Let erop dat uw IBAN identiek wordt ingevuld zoals op uw bankpas, dus met hoofdletters.
2. Het is niet mogelijk om de IBAN tweemaal te gebruiken. De waardebon is adresgebonden.

Kan ik de persoonlijke code van iemand anders gebruiken?

Het is niet toegestaan om de waardebon van iemand anders in te dienen. De codes zijn adres gebonden en kunnen dus niet worden doorgegeven.

Ik ben mijn persoonlijke code verloren, wat nu?

Vul dan dit formulier in en wij sturen u de code toe.

Tot wanneer is de waardebon geldig?

Dit verschilt per gemeente. Kijk op www.winstuitjewoning.nl voor de voorwaarden in uw gemeente.

Wanneer moeten de producten aangeschaft zijn?

De geldigheid van de waardebon is gelinkt aan de startdatum van de actie. De producten moeten ook in dezelfde periode aangeschaft zijn. Het is niet mogelijk om oudere bonnen in te dienen.

Ik wil ook een waardebon voor mijn buren aanvragen, is dit mogelijk?

Als u buren geen waardebon hebben ontvangen dienen zij dit zelf bij ons aan te geven per e-mail.

Hoeveel led-lampen kan ik aanschaffen?

Met de waardebon mag u maximaal 6 led-lampen aanschaffen. De lamp zelf (het armatuur) staat niet op de productenlijst.

Problemen met het verzilveren van de waardebon?

Lukt het u niet om via de website uw waardebon te verzilveren? Neem dan contact op met onze servicedesk via de chat of via info@winstuitjewoning.nl (vermeld daarbij ook uw telefoonnummer) en wij zullen hierin verder begeleiden.

Wilt u zo vriendelijk zijn en onderstaande informatie bij de hand houden:

  • Uw waardeboncode (deze staat in de brief)
  • Kassabon of facturen (maximaal 2 aankoopbewijzen)
  • IBAN nummer en bankrekeningnummer
  • Adresgegevens

Betalen

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij WoonWijzerWebshop?
U kunt eenvoudig betalen via iDeal, ApplePay & Creditcard.

Is mijn betaling veilig?
Ja, uw betaling is veilig. Uw betaling wordt verwerkt via Shopify Payments en tevens zijn wij aangesloten bij webshop keurmerk.

Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?
Betalingen worden direct verwerkt. Wij kunnen direct zien of de betaling is gelukt. Zodra het is gelukt krijgt u een bevestigingsmail van de bestelling.

Kan ik een factuur ontvangen?
Ja, als u een mail stuurt naar winst@woonwijzerwinkel.nl, dan maken wij een factuur voor u. 

Zijn er kosten verbonden aan de betaling?
Nee, hier berekenen wij geen extra kosten voor.

Verzendingen

Wat kost de verzending?
Voor standaard producten zijn de verzendkosten €3,50 voor een bedrag tot €50,-  Boven dit bedrag is verzending gratis behalve bij specials d.w.z. producten die zwaar of groot zijn. Meer informatie op https://www.woonwijzerwebshop.nl/policies/shipping-policy

Hoelang duurt de verzending?
Uw bestelling wordt vaak dezelfde dag verzonden en wij garanderen een levertijd van 2 werkdagen. Met uitzondering van bestellingen voor gemeenteacties.

Waarmee wordt mijn bestelling verzonden?
Via bezorgdienst DHL.

Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?
Wij sturen altijd een Track&Trace code wanneer wij het pakket overhandigen aan DHL.

Mijn product is niet binnen 48 uur geleverd, wat nu?
Niets aan de hand! U heeft de bevestiging van verzending in uw e-mail gekregen, dus het pakketje is gegarandeerd verzonden. Helaas kan DHL niet 100% garanderen dat de post de volgende dag wordt bezorgd. In enkele gevallen (minder dan 1%) loopt het vertraging op in het proces van DHL, uw pakket wordt dan de eerstvolgende dag alsnog bezorgd. Heeft u uw order na 3 werkdagen nog niet ontvangen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice, het team helpt u graag verder. *Met feestdagen is een dag extra levertijd van kracht bij onze webshop*

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 (kalender) dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourneren van uw order zijn voor eigen rekening. Wilt u retourneren? Stuur ons dan een mail webshop@woonwijzerwinkel.nl. Andere regels voor het retourneren vindt u bij https://www.woonwijzerwebshop.nl/policies/refund-policy

Let op: wanneer u gebruik maakt van een kortingscode is deze korting niet inwisselbaar voor geld teruggave!

Naar welk adres mag ik producten retour zenden?
Wij maken het retourlabel aan en sturen het u via e-mail toe.

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag teruggestort?
Binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw retourzending.

Bestellingen

Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?
De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in uw ongewenste postvak (Spambox). Staat de e-mail daar niet in, dan heeft u misschien een verkeerd mailadres ingevuld. Zo ja, kunt u ons altijd e-mailen op winst@woonwijzerwinkel.nl

Kan ik zakelijk bestellen?

Jazeker, met een zakelijke bestelling kunnen wij uw bestelling helemaal naar wens personaliseren en korting geven bij meerdere aantallen. 

Lichtwaarden

Fitting, Lumen, Kelvin, WATT. Zegt het u niets?
Bekijk de uitleg door op de knop hieronder te klikken en kies moeiteloos de LED-verlichting die bij u past.

 

Hoe zie ik wat de opbrengst is van elk product?

Dit is eenvoudig te zien door te drukken op de afbeelding of de naam van het product. Zo wordt u doorverwezen naar de productpagina waar alle informatie over het product uitgebreid beschreven staat.